Sama v Iráne: Je to v pohode?

tl;dr: Je to ešte lepšie než v pohode!

Keď sa niekam vyberie ženská sama, tak každý krúti hlavou. Ja sa vlastne nečudujem. Aj na Slovensku a hocikde v Európe sa ti môže niečo stať. A na samotnú babu si darebáci trúfnu skôr ako na chlapa.

Lenže, Peržania nie sú hovadá. Budem to opakovať do zblbnutia, ale naozaj sú úplne iní ako Arabi.
Nielenže ťa tu nikto nechce zabiť alebo uniesť, ale práveže naopak- budeš sa cítiť ako princezná.

Doma som stará mrochtľa, o ktorú si ani pes neoprie bicykel. Tu ma každý zdraví, pýta sa odkiaľ som, zaujíma sa. Vraj som dokonca pekná (kokos!). Som tu tri dni a už ma traja chceli za frajerku. Nepreháňam.
Veľmi milé dámy na výlete. Tiež sa pýtali, odkiaľ som a boli veľmi milé.

Chceli sa odfotiť :) zlaté
Iman, predavač kobercov. Len tak ma oslovil na námestí, že či nechcem ísť na čajík. Jasné, že som chcela.
Hadi, majiteľ antikvariátu. Tiež sa mi len tak prihovoril, keď som šla okolo.

Jeden z mojich šéfov, Rasul (na fotke vpravo). Chodiaca encyklopédia a slovný guľomet. Nikdy sa s ním nenudíš :)
Každý deň niekoho stretnem, kto sa so mnou dá do reči. Od malých deciek až po starých ujkov. Ženy sa obvykle neprihovárajú, ale ak ich stretnete niekde na výlete, prihovoria sa vám aj tie a užijete si ozajstnú slepičáreň :)

Za seba ešte dodám, že sa o mňa starajú chalani z TAP Persia, ktorým tu trošku pomáham s ich Facebookom. Aj tento článok píšem v našom coworkingu. Vozia ma, kŕmia ma, proste všetko, bývam v paláci, mám sa tu ako kráľovná. Teda, toto asi nezažijete, ale vyššie uvedené určite! A ak sa do Iránu niekedy vyberiete, určite sa postarajú aj o vás.

Takže baby, nebuďte poseroutky, zbaľte kufre a poďte do Iránu. Ak nie samé, tak so mnou, čo vy na to?
Kajou Bridge v noci. Nie, nezabudla som na vyváženie bielej. Tie svetlá sú naozaj totálne kanárikovo žlté.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

FOTO: Yazd alebo kurz prežitia v púšti

Dresscode alebo čo si obliecť do Iránu?

FOTO: Isfahán alebo V živote ste nevideli nič krajšie